miercuri, 6 aprilie 2011

Destinul


de Pavel Coruţ

Destinu-mi bate la fereastrã,
E prea devreme, prea târziu,
Sã mã ridic în legea noastrã
Sã-mi leapâd straiul meu pustiu.

Porunca geţilor mã cheamã
La Muntele cu-altare sure,
Sã leapãd jale, dor şi teamã,
Sã intru-n Neamul de azure.

Mi-e sabia idee dacã,
Cãlitã-n vis şi apã sfântã
De viţa noastrã cea saracã,
Dar nici umilã, nici înfrântã.

Zamolxe, scutul de credinţã,
Lipit de trupu-mi ca o hainã,
E leac de ranã, suferinţã
Şi sfat la vremea rea de tainã.

M-afund în vechile izvoare,
Sã uit durerea şi aleanul,
S-adun a dacilor popoare
Şi sã-mi ridic in glorii Neamul!

6 comentarii:

  1. Versurile lui Pavel Coruț sunt absolut superbe, de înală simțire. Iar melodiile compuse de Daniel Avram, pe versurile poetului, sunt minunate.
    Însă, se ceartă cu creștinii, rău de tot.Aici este, pentru mine, un semn de întrebare, o problemă, nu știu ce să cred, sunt derutată ... Diana

    RăspundețiȘtergere
  2. Recent, in emisiunea Conspiratia tacerii, a recunoscut ca a gresit in ceea ce priveste existenta lui Dumnezeu. Deci, este pe drumul cel bun :d

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur, eu i-am acordat credit si nu l-am judecat, pentru ca este un mare luptator si am sperat ca isi va clarifica acele probleme.Imi pare rau ca nu am prins acea emisiune a gen.E.Strainu.Nu stii ceva nou de V.Rudan? A intrat intr-un con total de umbra.(Doamne fereste, sper ca e bine!) Diana

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu chiar nimic :( Sa nu ajungem cu gandul pana acolo. Cred ca este sanatos, dar intr-o lume media in care nonvalorile abunda un astfel de om nu prea are ce cauta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cercetătorul Vasile Rudan a făcut atac cerebral în 2010 (în urma unui atac psihotronic) și de atunci n-a mai apărut la TV, acest eveniment nefericit fiind prezentat într-un articol publicat și pe blogul lui Dragoș (fiind preluat din revista Nexus, cred). Diana

    http://fara-secrete.blogspot.com/2010/11/cercetatorul-vasile-rudan-lucrat.html

    RăspundețiȘtergere