miercuri, 6 aprilie 2011

Rappa - Condamnati la Viata

Melodie necenzurata!

6 comentarii:

  1. Versurile sunt foarte adânci - dacă nu lăsăm nimic notabil în urma noastră, e ca și când nu ne-am fi născut! Cine are urechi de auzit, să audă ... Diana

    RăspundețiȘtergere
  2. Ascultai hip-hop si inainte de a vizita blog-ul sau te-am "convertit" si pe tine? ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. M-ai *convertit* ,inainte ascultam mai mult folk, dar mi-am dat seama ca hip-hop-ul transmite cel mai bine mesajul potrivit acestor vremuri dure, pe care le traversam (nu stiu ce are tastatura,nu mai vrea sa scrie!).Nu mai e loc de prea mult sentimentalism, se cere pozitie si actiune ferme !

    Diana

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca treci peste cuvintele necenzurate si te focusezi pe mesajul melodiilor. Chiar ma bucur ;)
    P.S. Diana, cand vei dori tu, as vrea sa te prezinti, adica localitatea si varsta(asta doar daca vrei).
    P.P.S. Noi ceilalti ce "comentam" am facut-o deja :d

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt ardeleancă( uite,merge tastatura!)-oraș de graniță din vest și iubesc enorm România (nu-i nimic mai frumos pe lume-așa simt) și pe toți românii ca voi! Diana

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur ca te-ai prezentat.Felicitari pentru sentimentele ce le ai fata de minunata noastra tara!

    RăspundețiȘtergere