joi, 19 mai 2011

Doi frati


Povestea spune ca erau doi frati care se iubeau din tot sufletul .
Amandoi erau agricultori. Unul s-a casatorit si celalalt a ramas celibatar. Au hotarat sa imparta toata recolta pe jumatate , ca pana atunci .
Intr-o noapte , celibatarul si-a spus :
"- Nu e drept! Fratele meu are nevasta si copii si primeste din recolta tot atat cat primesc eu . Voi merge la miezul noptii la hambarul lui de grau si o sa-i mai adaug niste saci, fara ca el sa-si dea seama."
La randul lui, fratele casatorit a gandit si el :
"- Nu e drept ! Eu am nevasta si copii si viitorul meu va fi asigurat. Dar pe fratele meu, care este singur, cine o sa-l ajute ? Voi merge la noapte la hambarul lui de grau si-i voi mai adauga niste saci fara sa-si dea seama."
Asa au facut amandoi fratii. Si , surpriza ! Amandoi s-au intalnit pe drum in aceeasi noapte , carand fiecare saci pentru celalalt.
S-au privit, intelegand ce s-a intamplat si s-au luat in brate frateste cu si mai multa dragoste si pentru totdeauna.
*********************
Cateodata, este necesar sa facem un popas in viata si sa ne bucuram de lucrurile cu care suntem binecuvantati cand avem un frate.
Nu putem darui daca nu-i iubim pe cei care sunt cei mai aproape de noi .

5 comentarii:

  1. În prezent tot mai mulți frați umblă prin instanțe ca să-și împartă moștenirile ...
    Diana

    RăspundețiȘtergere
  2. Au ramas toate de poveste din pacate! ghizela

    RăspundețiȘtergere
  3. Exact asta vroiam sa adaug,Diana. Alina

    RăspundețiȘtergere
  4. Atata vreme cat nu folosim cu totii aceeasi unitate de masura,nu cred ca vom reusi ceva.Alina

    RăspundețiȘtergere