luni, 17 ianuarie 2011

Republica Moldova - Cealalta Românie

5 comentarii:

  1. ..din pacate soarta nu ne-o hotaram noi,ci cativa "alesi" care vad ca asteapta unda verde de la marile puteri care croseteaza soarta lumii dupa interesele personale! ghizela

    RăspundețiȘtergere
  2. Faina melodia si f. expresiva!Nu vreau sa spun mai multe pe aceasta tema pt. ca risc sa ma repet si sa devin enervata.Alina

    RăspundețiȘtergere
  3. De aceea nici eu nu voi comenta, cunoscandu-mi foarte bine opozitia fata de conducere, atat a tarii noastre(incluzand si Basarabia), cat si a Rusiei.

    RăspundețiȘtergere
  4. Tocmai acum am vazut ca am omis un "-n-" din structura cuvantului "enervanta",care a capatat alt sens.Imi cer scuze.Alina

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu-i nimic, eu cel putin, mi-am dat sema de intelesul pe care ai dorit sa il aibe ;)

    RăspundețiȘtergere