sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Arssura - Ce iti doresc

6 comentarii:

  1. Ehee, "platim 30 de ani pentru o casa". Adevarul e ca in momentele in care sfidez viata,spun ca-mi iau o rulota si o chitara si plec sa ma plimb.Stiu ca-s doar ganduri...Alina

    RăspundețiȘtergere
  2. Altii platesc o viata intreaga sau cu viata! Ganduri de a trai ca un nomad,cine nu le-a avut macar o data? Te inteleg Alina! ghizela

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa este, si eu am avut acest gand(si il mai am :D).
    Bine spus, platesc cu viata...

    RăspundețiȘtergere
  4. Iata o melodie care imi place f. mult. Sper sa va placa si voua!Auditie placuta!
    http://www.youtube.com/watch?v=xtnTcavdOe0 Alina

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoasa melodia, am ascultat-o de 3 ori ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur ca ti-a placut. Si eu am tot ascultat-o azi.Alina

    RăspundețiȘtergere