sâmbătă, 4 decembrie 2010

Edgar Cayce si Spiritele Naturii

Ingerii meteorologiei

In Antichitatea greco-romana se credea ca exista o divinitate responsabila pentru fiecare curent de aer!
Boreas era vintul de miazanoapte, ca si confratele sau Aquilo. La miazazi, erau Notus, Auster si Africus; la rasarit, Eurus si in fine la apus, Zephyrus si Favonius. Toti raspundeau ordinului zeului Vinturilor, Eol. El ii tinea inchisi in pesterile insulelor eoliene...
Ideea Anticilor revine acum. lata cum incep mesajele acelor entitati superioare sau "Devas", care guverneaza schimburile bioenergetice pe planeta:
"Da, esti menita sa cooperezi la aceasta gradina. La inceput, gindeste-te la spiritele Naturii si la spiritele ierarhic mai inalte. Branseaza-te la ele; este un demers atit de neobisnuit incit le vei stirni interesul. Vor fi nebuni de bucurie sa gaseasca in fine niste membri ai rasei umane, dornici sa le solicite ajutorul. Prin spirite superioare ierarhic, inteleg spirite ca acelea ale norilor, ploii sau speciilor vegetale... Micile spirite ale Naturii se supun instructiunilor lor."
Iata ce explica puterea vrajitoarelor si a magilor, a celor care aduc ploaia(solomonarii) - astfel de cazuri se cunosc in toate tarile, inclusiv intr-a noastra! Vintul, ploaia, zapada nu sunt fatalitati oarbe, hazard inexplicabil: exista o gindire care le anima, o fiinta pe care o putem numi inger, Deva sau Spirit superior al Naturii. Ce mai conteaza numele? Esentialul este ca se poate infiripa un dialog intre noi si ei. Cayce specifica existenta acestui gen de inger:
Aceasta entitate (...) are puteri psi sau oculte. Pentru ca a avut experiente cu spiritul ploii, cu spiritul apusului de soare, cu cel al unui riu, cel al unui copac, cel al unei turme sau cirezi de animale, cel al unui banc de pesti etc, entitatea va cistiga mult continuind (...). Pentru majoritatea oamenilor, toate acestea sunt pura imaginatie, dar pentru entitate, din contra, sunt manifestari exterioare ale unor realitati constructive si creatoare (...) pe care le poate folosi; ceea ce-i va permite sa stapineasca, sa influenteze, sa dirijeze fenomenele.

De exemplu, cind entitatea planteaza ceva - chiar si o nuca! - si isi insoteste gestul de cuvinte de binecuvintare, ea poate garanta ca se va face un nuc la generatia urmatoare! Entitatea, cu acest magnetism pe care-l poarta in adincul sau, poate de asemenea sa-si puna miinile in jurul aceluiasi trunchi si sa-i ordone sa nu mai faca nuci (ceea ce se va intampla) - chiar daca rodea atunci!
Descrierea de aici este mai mult decit "mina verde". Este vorba de cineva care a avut contacte cu spiritele conducatoare ale naturii si care stie sa le vorbeasca! Astazi e ceva rar - iar marele public crede ca toate acestea sunt pura imaginatie, cum spune Cayce. Dar in generatia nepotilor nostri, in Era Varsatorului, va fi diferit. Multi oameni vor putea colabora cu spiritele vinturilor:
"In lumea noua, ii spune ingerul lui Dorothy Mac Lean, aceste tarimuri vor fi complet deschise oamenilor sau ar trebui sa spun mai degraba ca oamenii se vor deschide catre ele! Cautati contactul cu glorioasele regnuri ale Naturii, punindu-va in aceasta cautare toata inteligenta si toata simpatia. Si aflati ca aceste fiinte sunt fiinte de lumina, doritoare sa ajute - dar n-au incredere in oameni, care cauta tot ce este fals".
Mai departe, ingerul va arata cum lucreaza:
"Ma dedic complet muncii mele, stiind foarte clar ce am de facut: trebuie sa manifest cimpuri de energie, indiferent de obstacole-si sunt multe in lumea infestata de om(miturile egiptene cu privire la rasaritul soarelui sunt elocvente)! Regnul vegetal nu are nici un resentiment pentru cei pe care-i hraneste; insa omul ia nepasator ceea ce i se daruieste, fara sa multumeasca. Acest lucru nu ne place si ne face ostili la adresa lui." (Gradinile din Findhom)
In lectura de mai sus, Cayce vorbea de spiritul apusului de soare. Or, printre interlocutorii invizibili care i s-au aratat lui Dorothy Mac Lean, se afla un "inger al Peisajului" (despre care se vorbeste mult in cartea sa, Cintecul ingerilor). Se pare ca fiecare pasaj, fiecare regiune, fiecare loc isi are ingerul sau... Nu degeaba se vorbeste de "spiritul locului".
Exista si ingeri carora le revine sa dea planetelor miscarea de rotatie pe orbite. Ei se ocupa si de muzica sferelor celeste (Edgar Cayce) iar unii dintre ei, dupa Cayce, vegheaza asupra noptii si zilei noastre:
Astfel sunt cei care stapanesc Lumina, adica Sunetul, si cei care domnesc asupra Noptii. Cayce foloseste cuvintul stapanitor, cel care "domneste". Adica acela care vegheaza la implinirea Legii.

2 comentarii:

  1. Ni se pare greu a comunica cu aceste spirite ale naturii ptr ca oamenii au parasit viata simpla,totul e acum cat mai sofisticat! ghizela

    RăspundețiȘtergere
  2. Am uitat sa umblam in picioarele goale prin iarba, desi ne-am nascut desculti, preferam cimentul. Am uitat ce inseama aerul curat, noxele sunt aproape pretutindeni. Am uitat ce inseamna natura, ce inseamna respectul fata de ea.

    RăspundețiȘtergere