luni, 6 decembrie 2010

Parintele Justin a fost colindat in ajunul Sfantului Nicolae



Grupul de colindatori, “Sfantul Ioan Cucuzel” din Iasi.

Cuvantul parintelui Justin: Sa fiti binecuvantati, baieti! Dumnezeu sa va ajute! Sa va daruiasca o tinerete de vreo suta de ani, de aici incolo. Sa cantati nevoile acestea ale neamului cu vocile acestea frumoase pe care le aveti. Asta doveste, dupa cum spun si versurile astea: “sarac…” si “dor…”, ca in saracia noastra romanul mereu a dorit altceva: si-a dorit mantuirea, a dorit chiar si suferinta: “Mai bate Doamne, cate-un cui, mai vara cate-un spin”. Asta este romanul nostru: intodeauna si-a mangaiat suferinta prin nadejdea aceasta, a Invierii Domnului.

Articol preluat de pe: http://apologeticum.wordpress.com/

2 comentarii:

  1. Foarte emotionant,mi-au dat lacrimile. Iar patul ala imi aminteste de patul strabunicului meu cu care am avut o relatie excelenta,desi l-am prins doar 7 ani din viata.Alina

    RăspundețiȘtergere
  2. Inca mai avem oameni exceptionali in Romania...

    RăspundețiȘtergere