marți, 21 decembrie 2010

Viata legionară

Viata legionară este frumoasă. Dar nu este frumoasă prin bogăţie, prin viată de petreceri şi lux, ci este frumoasă prin mulţimea primejdiilor pe care le oferă legionarului, frumoasă prin nobila camaraderie care leagă pe toţi legionarii din întreaga ţară într-o sfântă frăţie de luptă; înălţător de frumoasă prin bărbăteasca atitudine în faţa suferinţei.
Atunci când cineva intră în organizaţia legionară, trebuie să cunoască mai dinainte viata care-l aşteaptă, drumul pe care-l va străbate.
Drumul acesta va trece prin muntele suferinţei, apoi prin pădurea cu fiare sălbatice şi prin mlaştina deznădejdii.
Corneliu Zelea Codreanu – Carticica sefului de cuib

5 comentarii:

  1. In codul deontologic al legionarului(pe care il publici de catva timp in diferite secvente) cred ca se regasesc anumite idei pe care le-am putea aplica in viata de zi cu zi(de aceea,daca ati observat,tratez subiectul asta d.p.d.v. social mai mult,pentru ca d.p.d.v. istoric l-am tratat cu catva timp in urma ,cand am spus ceea ce aveam de spus legat de acest subiect). Alina

    RăspundețiȘtergere
  2. Tocmai aceasta este ideea, aceste reguli de baza legionare sunt de urmat de orice individ.

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani si Craciun fericit tuturor!Alina

    RăspundețiȘtergere
  4. Probleme de sanatate m-au tinut si ma vor tine inca departe de calculator,profit acum de picul moment de respiro sa va adresez toate urarile mele de bine si sanatate...sa ne reintalnim cu bine prietenutii mei virtuali.La Multi Ani ptr Aurelian si Alina!!!Ghizela

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani ,Ghizela! Mi-e foarte dor de tine! Insanatosire grabnica! Alina

    RăspundețiȘtergere