duminică, 5 decembrie 2010

Edgar Cayce si Spiritele Naturii

Spiritele Mineralelor

"Pietrele si stincile voastre sunt strabatute de efluvii divine. Pamintul ascunde in adincuri foc si apa, dar este in special insufletit de o mare forta spirituala interioara si invizibila, care creeaza si recreeaza neincetat. Aceasta forta este gindire (...). Ea insufleteste piatra, stinca.
Exista o constiinta in tot ceea ce traieste. Mineralele au si ele o viata, care este gindirea divina creatoare, concentrata in ele. Nimic din ceea ce vine de la Dumnezeu nu poate pieri. Emotia sa ramine fixata in regnul mineral".
Mesaje ale diferitilor clarvazatori din cartea lui Jean Prieur, Martorii invizibilului:
Pentru fiecare colt de stinca, roca, pietricica, vegheaza un spirit al Naturii: vircolac, trol, gnom, spiridus, ghibelin etc. Acestea sunt micile "Spirite ale Pamintului". Si deasupra acestora, un inger (sau deva) competent in geologie si mai ales investit cu o functie mineralogica sau alta". Mi-ar place sa vad ingerul marii de Creta, ingerul Jurasicului, care-si incrunta fruntea cand oamenii iau bucati de amonit fosil sau Deva "dioritului orbicular".
Cayce este intru totul de acord cu faptul ca pietricelele numai se prefac ca dorm.
“Aceasta persoana poate auzi cintecul sau miscarile anumitor pietre (...), asa cum altii asculta zile intregi cum creste un copac.
Pe acest consultant Cayce il sfatuia sa mearga la muzeul de Istorie Naturala din New York si sa se opreasca in fata unui bloc mare, de lapis, pe care lecturile i-l indicasera. Trebuia sa stea in fata lui - ca sa-l auda cintind!

Dorothy Mac Lean,in cartea Memoriile lui Dorothy Mac Lean, povesteste una dintre frumoasele sale experiente:
"Intr-o zi - spune ea - am realizat ca nu am contactat niciodata un Deva al regnului mineral si m-am hotarit sa incerc (...). Spre marea mea uimire, m-am aflat in fata uneia dintre cele mai puternice Mari Fiinte din toata experienta mea, care mi s-a parut cit Infinitul. Era ingerul Cosmic al Pietrelor. Mi-a precizat ca se ocupa de viata minerala in diversele sale etape:
Ar trebui sa intelegi ca materia densa este influentata in procesul sau de formare de energiile stelelor. Tocmai frumusetea aceastei pietricele te-a adus la mine. Frumusetea vine de la Dumnezeu, ea actioneaza la toate nivelele. Constiinta Frumusetii te duce la unitatea interioara (...). Cu cit vei pretui mai mult Frumusetea, cu atit vei fi mai legata de Univers (...). Intelegi acum ca nu poti face altfel decit sa privesti cu un imens respect cea mai mica pietricica - si s-o adori pentru ca ea este un fragment din imensitatea mea. Suntem fericiti, ca in acest fel ai intrezarit o farima din slava lui Dumnezeu. Slava lui Dumnezeu este pretutindeni, pina in cel mai marunt bob de nisip".

2 comentarii:

  1. Nenea asta nu vorbeste prostii.
    Iata cate ceva si despre trovanti: http://www.descopera.ro/natura/3584190-trovantii-misterul-pietrelor-vii .Alina

    RăspundețiȘtergere
  2. Fain articolul, l-am citit cu ceva timp in urma. Cate minuni ne sunt tinute secrete de catre natura.

    RăspundețiȘtergere