sâmbătă, 11 decembrie 2010

Legi legionare


Legea tăcerii: vorbeşte puţin. Vorbeşte ce trebuie. Vorbeşte cât trebuie. Oratoria ta este oratoria faptei. Tu făptuieşte; lasă pe alţii să vorbească.
Legea ajutorului reciproc: ajută-ţi fratele căzut în nenorocire. Nu-l lăsa.
Legea onoarei: mergi numai pe căile indicate de onoare. Luptă, nu fi niciodată mişel. Lasă pentru alţii căile infamiei. Decât să învingi printr-o infamie, mai bine să cazi luptând pe drumul onoarei.

Corneliu Zelea Codreanu - Carticica sefului de cuib

7 comentarii:

  1. "Scopul scuza mijloacele","Si mie ce-mi iese din asta?","Ce conteaza,daca mie imi este bine?"...de"legile" astea este guvernata societatea actuala din cate observ. (O prietena imi tot spune ca intr-o zi o sa ajung ca Vadim:)))Alina

    RăspundețiȘtergere
  2. Apropo de Vadim, nu-mi pasa de parerile celor ce-l considera pe Vadim nebun, ci chiar il consider o scapare pentru Romania. Sunt cam multe asemanari in ceea ce priveste discreditarea, intre Eminescu si Vadim(sper sa nu se revolte cei cativa cititori din cauza acestei comparatii).

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca nu sunt singura care gandeste asta.(E adevarat ca are si el momente de exagerare,ca orice om,dar mi se pare deplasat sa etichetezi o persoana ca ar fi nebuna pentru ca-si exprima ideile intr-un mod putin cam "vulcanic".Alina

    RăspundețiȘtergere
  4. Am inteles ca vrea si Mitura sa ni se alature :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa vezi atunci echipa:))Alina

    RăspundețiȘtergere