sâmbătă, 21 august 2010

Profethu - Protest...

Stim cu totii ca singura cale de scapare din mizerie
E ca fiecare din noi sa devina un ucigas de politicieni in serie
Si ce va sperie e ca nu fac ura de rasa
Fac doar ura de clasa politica
Nu-mi pasa cine ma critica cat timp tara
Se afla in evidenta moarte clinica.
Cinica ramane doar atitudinea mea
Resimt racoarea conului de umbra
Ca biet baiet provincial realizez
Abia acum ca viata e sumbra
........
........
Nu reprezint vreo coasta, lansez doar un protest, catre toti cei ce se simt vexati de acest text.

-Ati atacat Belgrad, Kaboul si Bagdad
Si urmeaza Beirut, Teheran, Islamabad
E un razboi religios, periculos ce canceros se-ntinde de la islandezi, de la nord la sud
Dezbina, stapaneste si cuprinde

Traim inconjurati de conjurati ai lojiei masonice
Tratati ca victime colaterale in jocuri demonice
Purtati spre globalizare atingem praguri critice
Suntem manevrati se pare prin metode atipice
Aflat in defensiva, cu o atitudine pasiva,
Nu poti pasii inainte intr-o lume agresiva
Ca o nava in deriva, intr-un ocean financiar
Un comun articol eschiva pe masa unui bisnitar
E normal sa refulez, incerc sa nu clachez
.....
Un singur crez, un singur idol, deci Unicul Dumnezeu
Ingenunchez in fata lui, eu raman acelasi eu.
Uitat de lume atac o lume ce imi displace
De aia ii dau cupa celui ce nu accepta sa fie umilit si tace
Drace, n-am ce sa pierd, deci n-am ce sa castig
Sunt ca un biet cub de gheata lasat cu cruzime-n frig.

-Ati atacat Belgrad, Kaboul si Bagdad
Si urmeaza Beirut, Teheran, Islamabad
E un razboi religios, periculos ce canceros se-ntinde de la islandezi, de la nord la sud
Dezbina, stapaneste si cuprinde
....
P.S. Imagini din oribilul razboi ce i-a macinat pe “verisoarii” nostrii in anul 1991 si a carui repercursiuni se simt si in zilele noastre.

2 comentarii: