miercuri, 30 martie 2011

SDST - Magie neagra

7 comentarii:

  1. jocul cu mintea umana e ceva cumplit.....iti trebuie multa tarie de caracter sa nu te pierzi in hatisul in care esti impins....Doar credinta te mai poate salva si nonpervertirea sufletului...ghizela

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu sunt mare fan al muzicii hip-hop, îmi place folk-ul (derivă din muzica autohtonă) dar Aurelian ne oferă parcă un altfel de hip-hop, combatant, mobilizator,însuflețitor, a început să-mi placă!

    RăspundețiȘtergere
  3. Este o muzică mai dură, pentru că dure sunt și vremurile pe care le traversăm! Răspunsul la teroare nu poate fi unul foarte blajin ... la răspunsul în cântec, mă refer ( deocamdată ? ...) D.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt de acord in totalitate cu persoana care a postat cel de-al II-lea comentariu(si mie imi place folk-ul:D).Alina

    RăspundețiȘtergere
  5. Ei,azi maine imi intrec in asemenea auditii baietii care cam rad de mine,caci ei stiu ca-mi place cu preponderenta muzica clasica.Dar ce nu fac eu pentru dragul nostru Aurelian.Eu i-am promis o treaba si promisiunea e mai rea decat obligatia,nu?
    ghizela

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-am făcut timp și am ascultat melodia.Un strigăt de alarmă - dar din păcate lumea, blazată, merge mai departe împovărată de grijile cotidiene, bine cuantificate de către regizorii din umbră. Ateii ne întreabă de ce permite Dumnezeul nostru toate astea.Îți râd în nas când le vorbești despre liberul arbitru, legea cauzei și efectului etc ... D.

    RăspundețiȘtergere