sâmbătă, 26 martie 2011

Anda Calugareanu - Generatii secate

7 comentarii:

  1. Un adevărat TESTAMENT peste timp ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Această melodie m-a răvășit! ...
    Ascultând-o, m-am întrebat cum poate fi caracterizată o generație care poate exprima un crez atât de înalt și într-o perioadă istorica numită comunistă! ...Eroică e poate prea mult spus?
    Și dacă generația de astăzi mai poate transmite acest mesaj ...o generație debusolată, ale cărei valori morale sunt continuu pervertite, ridiculizate și duse în derizoriu ...
    Această melodie este și va rămâne de actualitate, probabil pentru mult timp de acum înainte ...
    Mulțumesc,Aurelian,pentru aceste postări, care mă ajută să-mi curăț sufletul de balastul nociv al acestor vremuri ...

    RăspundețiȘtergere
  3. De această melodie superbă, a aceleeași generații, își mai amintește oare cineva ? ...

    http://www.youtube.com/watch?v=4siIJj4ZToM

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu, eu va multumes ;)
    Eu nu am cum sa mi-o amintesc, dar este faina.

    RăspundețiȘtergere
  5. Această melodie a trezit în mine,pe lângă lacrimi și speranță ...că poate nu e totul pierdut,că poate ne vom trezi și ne vom salva până la urmă ... nu poate să moară un asemenea crez! ...
    De aceea, îți mulțumesc, Aurelian, inimile sensibile au fost răscolite puternic de această melodie, energia benefică și mobilizatoare este pe care o transmite este extraordinară!
    Continuă să postezi astfel de melodii!

    RăspundețiȘtergere
  6. Aici,melodia este live- Cenaclul Flacăra, 1976.

    http://www.youtube.com/watch?v=roAeSV9Xzvs&feature=related

    Eram copil când am ascultat-o prima dată și m-a mtivat profund, definitiv ... Revin mereu, o ascult și mă întreb de ce atunci tinerii au crezut și acuma, deși sunt ”liberi”, nu mai pot să creadă ...Atunci nu-i obliga nimeni să vină la spectacol, dar sălile erau neîncăpătoare și de aceea s-au folosit stadioanele. Erau entuziaști și cu inimile deschise ... Am evoluat, dar avem inimile închise și nu știu dacă asta nu se cheamă de fapt involuție ... D.

    RăspundețiȘtergere