sâmbătă, 12 februarie 2011

C.T.C - Ipoteze


sistemul parca ne curma orice urma de speranta
expun totu`n asta stanta parc`ar fi ultima
simt rasuflari reci in ceafa, eminescu parca ma priveste la fiecare leafa
acasa dau acatiste dac`ajung teafar
corbii tarii`mi vor ochii
imi musca sistemul nervos ca lupii [..]
sunt ca niste copii, imi joaca viitorul pe degete fara sa pregete
daca esti acolo rege te implor de pace
il suspectez chiar si pe Sage de`a fi agent guvernamental
fac totul regulamentar, imi umbla lamental
ma paste cancerul renal de la tratamentul penal la care`mi supun corpul
stiu despre armele de foc care des isi ating scopul
stiu cele mai urate 10 crime si sper sa nu prind topul
da` prind stopul mereu in acelasi loc cu`aceeasi masina`n paralel
aceeasi ochi sperand sa nu realizez c`a fost tot el
aceeasi mana crispata pe volan gata sa dea raportul
o, ce`as vrea ca de ziua lor sa le schimb in coliva tortul.

refren:
ce`ai studiat in carti nu`i adevarat
gravitatia, timpul si spatiul, e nu`i egal cu mc patrat
mint populatia de mii de ani incoace
conspiratii secrete, dar al saselea simt, al treilea ochi va vede

coincidente, repun in relatie, creez ipoteze
coincidente prea multe ajung sa ma`ngrijoreze
baietii mei ajung sa fumeze prea mult ca sa se elibereze
tre sa se deconecteze de la real, sa conecteze concepte
cum pare experimentul philadelphia si triunghiul bermudelor
acelasi procedeu de manipulare a undelor
campului magnetic creat artificial, chiar ma cred fraier
texte antice descriu orase vazute din aer, iar ei neaga civilizatii pierdute
vizite necunoscute, ascund adevarul prefera sa nu discute
dar documente care atesta existenta extraterestra exista
si`orice pista persista sa ne duca la Vatican, insista
sustin ca secretele`s camuflate de religie, nu`i blasfemie
sunt date pe hartie si se stie, se stiu guvernele care contribuie
sunt in relatie, e`o conspiratie de`a minti si manipula o`ntreaga natie
vor o noua forma de organizare cu`n control mai mare
au inventat internetul pentru monitorizare
se`ntampla multe lucruri bizare sau mi se pare
imi permit o`ntrebare: "care`i originea virusului HIV oare?"
imi permit si`un raspuns:"Laboratoare de cercetare
secrete folosesc sectoare din Africa ca teren de testare"
te`nvata ca bani`s puterea da` tii bani`n conturi bancare
e`un banc care ne cuprinde pe toti .. razi daca poti!

[refren]

am fost descoperiti de STI, supravegheati de SRI
asasinati de CIA , resuscitati ca MC
nu`i nici o diferenta`ntre secunde si milenii
caci intr`o simpla secunda c`o unda sonica pot fi anihilati toti pamantenii
luminile de pe cer nu`s astri dar conducatorii`s lasi si
nu pot recunoaste ca n`au controlul asupra destinelor noastre
caci ceilalti controleaza tot ce gandim si tot
ceilalti controleaza tot ce`avem si tot ce ne dorim si tot
ceilalti controleaza toata informatia
ceilalti iti controleaza imaginatia prin micro-implanturi isi asigura dominatia
controlandu`ne constelatia,
crezi c`ai sansa sa`ti alegi soarta numa ca`n nefasta perioada 89
un OZN gigant survola granita cu Bulgaria, explica asta!
rasa noastra evolueaza suspect de incet
monitorizati pe internet prin ip
de sateliti ce`ti observa modul de trai si
carti de credit iti atribuie`un cod numeric
eu vreau sa`i impiedic de`aceea predic pentru cel ce vrea sa aiba lumina in intuneric
nu`ti instala microcip.. ramai puternïc!

7 comentarii:

  1. As vrea sa le spun vreo doua vorbe in particular aceluia/acelora care ne tot impiedica sa aflam niste lucruri in legatura cu trecutul.Alina

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu asa avea vreo 2 vorbe sa le spun...si apoi as trece la fapte :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca ai nevoie de ajutor,conteaza pe mine:)) Alina

    RăspundețiȘtergere
  4. Vox populi,vox Dei!;))Alina

    RăspundețiȘtergere