sâmbătă, 7 mai 2011

Nature Sound

11 comentarii:

  1. Foarte frumos, pentru week-end ! Mulțumim.
    Diana

    RăspundețiȘtergere
  2. Aici avem un week-end care anunță ceva lapoviță și ninsoare!
    Diana

    RăspundețiȘtergere
  3. aceasta bucata si inca multe de asemenea factura imi insotesc serile....ghizela

    RăspundețiȘtergere
  4. La ce zi am avut azi,chiar aveam nevoie de putina relaxare.Cine a zis vorba aia "Prost sa fii,noroc sa ai" a stiut el ceva...Alina

    RăspundețiȘtergere
  5. Bravo, Rafa!
    Dacă însă va juca finala cu sârbul, care este în mare formă, hm... Rafa parcă nu mai are entuziasmul și curajul nebun de altădată, este puțin obosit, cam neîncrezător ...
    Diana

    RăspundețiȘtergere
  6. Din pacate am ratat meciul, am fist sa vad un meci. Mecoil trecut dintre cei doi a fost foarte disputat, iar sarbul, asa cum a recunoscut, a avut mai mult noroc. Pe zgura lucrurile se schimba, de aceea cred ca regele zgurei va ramane tot rege :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ita ca dupa meteo au urmat stirile sportive.:)) Cred ca OTV-ul are concurenta serioasa=)).ALina

    RăspundețiȘtergere
  8. OTV - ul nu poate concura niciodată cu noi, subiectul Rafa Nadal, care este nr. 1 mondial în tenis fiind unul de anvenrgură, astfel de subiecte fiind la ani lumină distanță de acest post de scandal.Iar eu și, am constatat că și Aurelian, apreciem adevăratele valori , una dintre acestea fiind incontestabil Rafa Nadal, de la care tinerii noștri, pasionați de acest frumos sport, au multe de învățat ...
    Diana

    RăspundețiȘtergere
  9. Mai sunt ceteva secunde pana la inceperea meciului ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. A fost o gluma,Diana.Imi pare rau daca te-am deranjat.Pe viitor voi fi mai atenta.Alina

    RăspundețiȘtergere