vineri, 8 iulie 2011

Eu POT!


Alin Balasoiu

Eu POT! Este-nceputul
Ce duce spre succes!
Eu POT! Este CUVANTUL!
Sa-l spui cat poti de des!

In viata nu castiga
Neaparat ce-l ce-i mai bun.
Degeaba-i bun, de are frica
Si "eu nu pot" in sine-si spun!
I-ajung din urma si-i intrec
Acei ce pot sa creada,
Acei ce-si spun "Eu POT
Sa-ntrec si Lumea-ntreaga!"

De-ar fi acum ca sa rezum
Si-ntr-un cuvant sa te-nvat tot:
Arunca orice "NU", iti spun!
Gandeste doar "Eu POT!"

**********************

Eu POT! Este-nceputul
Ce duce spre succes!
Eu POT! Este CUVANTUL!
Sa-l spui cat poti de des!

2 comentarii:

  1. Ma aflu intr-o perioada in care versurile astea imi prin bine. Multumesc.Alina

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ai pentru ce ;) Si ca sa fiu in totala concordanta cu poezia, Tu POTI! ;)

    RăspundețiȘtergere