luni, 9 iulie 2012

Ultima profetie

de Pavel Coruţ

În lupte este spartã
Oştirea cea viteazã,
Romanii sunt la poartã,
Doar Deceneu vegheazã…

Sfânt, lepãdat de lume,
De spaime şi vedenii,
În astre fãrã nume,
Citeşte mersul vremii.

Oştenii îşi iau viaţa
În legea cea strabunã,
Romanii umplu piaţa,
Un glas din munţi rãsunã:

Voi, ce loviţi în prinşii
Rãniţi, slãbiţi şi goi,
Veţi fi şi voi ca dânşii,
Iar noi vom fi ca voi!

Vom împãrţi în douã
Ulciorul cu venin.
Ne-om adãpa cu rouã
Şi vom mânca pelin!

Vom creşte-n legi strãine
Sub stãpâniri barbare,
Cãci timpul care vine
Nu mângâie, ci doare.

Ne-om bãlãci în mlaştini
Şi-n mişelii mãrunte
Pân`va urca în datini
El, Lupul Alb din Munte.

Atuncea se va naşte
Fecior din douã stele,
Dintr-ale noastre moaşte
Şi dintr-a voastrã jele.

Va fi, atuncea pace,
Sub braţul sãu de fier,
Din apa care zace,
Ne-om ridica la Cer.

Un comentariu:

  1. Împărtășesc această mărturie cu partenerii care se luptă în relațiile lor pentru că există o soluție de durată. Soțul meu ne-a lăsat pe mine și pe cei 2 copii ai noștri pentru o altă femeie timp de 3 ani. Am încercat să fiu puternică doar pentru copiii mei, dar nu am putut controla durerea care îmi chinuia inima. Am fost rănit și confuz. Am avut nevoie de ajutor, așa că am făcut câteva cercetări pe internet și am dat peste un site web unde am văzut că Dr. Ellen, un vrăjitor, vă poate ajuta să vă recuperați iubiții. Am contactat-o ​​și a spus o rugăciune specială și vrăji pentru mine. Spre surprinderea mea, dupa 2 zile sotul meu s-a intors acasa. Așa că ne-am reunit și a fost atât de multă dragoste, bucurie și pace în familie. De asemenea, puteți lua legătura cu Dr. Ellen, un puternic asistent de soluții
    1) recâștigă-ți fostul iubit
    2) Aduceți soțul și soția împreună
    3) nu mai repeta coșmarurile
    4) Leac pe bază de plante pentru HIV și cancer
    5) Inel magic puternic
    6) farmec norocos
    7) Ruperea obsesiilor
    8) Probleme legate de naștere și sarcină. Contactați-l prin EMAIL: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere