sâmbătă, 30 octombrie 2010

Edgar Cayce si spiritele naturii

Zanele se intorc

The Coming of the Fairies/Intoarcerea Zanelor: titlul acestei carti-eveniment a lui Sir Arthur Conan Doyle capata astazi, la 88 de ani de la aparitie, un sens profetic. Ele se intorc in cultura noastra, de unde au fost alungate in ultimul secol, de catre materialismul “adevaratilor oameni de cultura”...
Una din cititoarele lui Cayce, stiind ca el se jucase cu zanele cind era copil, a vrut sa stie mai mult. lata scrisoarea sa, scrisa in 1933:
"Draga domnule Cayce,
Fiica mea mai mare, pentru care ati dat lectura 2144, m-a rugat sa va pun intrebari despre un domeniu pe care, cred, il cunoasteti bine. In urma cu citva timp, intr-una din scrisorile dumneavoastra, mi-ati spus ca oamenii va considerau un copil ciudat, pentru ca vorbeati despre tovarasi de joaca invizibili (...). Or, fiica mea a adus de la biblioteca o carte a lui Sir Arthur Conan Doyle, intitulata The Corning of the Fairies. Aceasta carte contine fotografii de zane si oameni care le-au vazut, ca si descrierile lor. Acesti oameni erau in majoritate mediumi, cred. Daca aveti timp sa-mi scrieti si va intereseaza, as vrea sa-mi povestiti citeva din experientele dumneavoastra pe aceasta tema."

2 comentarii:

  1. Ehee,ce ne mai place sa etichetam oamenii doar pentru ca noi nu detinem atributele necesare perceperii unor astfel de notiuni...sau nu vrem sa intelegem . Alina

    RăspundețiȘtergere
  2. a lipi etichete e cel mai simplu! Mai greu scapam de ele!ghizela

    RăspundețiȘtergere